.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انبارلویی: خاتمی حرف جدیدی ندارد

سردبير روزنامه رسالت گفت: تاكنون خاتمي حرف جديدي را كه متفاوت با دوران رياست جمهوري خود باشد، مطرح نكرده و قاعدتا همان مسير گذشته را ادامه خواهد داد.

به گزارش شمال نیوز ،محمد كاظم انبارلويي سردبير روزنامه رسالت درگفتگو با فارس ااظهار داشت:؛ خاتمي هيچ نقد مشخصي بر عملكرد خود ندارد و متقاعدتا آنچه كه گذشته، شايد درست بوده و مردم هم مي‌توانند بر همين اساس داوري كنند و در مورد راي به آنها تصميم بگيرند.

وي گفت: ما ورود هر نامزد از هر جناحي به ويژه از دوم خرداد را براي تعميق مشاركت مردم در انتخابات را لازم مي‌دانيم.

وي در خصوص ايجاد تحول در عرصه انتخابات با حضور خاتمي يا ميرحسين موسوي افزود: حضور نامزدهايي كه در اردوگاه دوم‌خرداد مطرح هستند، نشان دهنده وجود چند صدايي در اردوگاه دوم خرداد و پذيرش نوعي پلوراليزم (تكثرگرايي) سياسي است و ما ورود هر نامزد از هر جناحي به ويژه از دوم خرداد را براي تعميق مشاركت مردم لازم مي‌دانيم.

اين فعال سياسي اضافه كرد: هر صدايي را مي‌توان در انتخابات آينده استقبال كرد و به رسميت شناخت به شرطي كه گفتمان مسلط بر انتخابات آينده را رعايت كنند و ورود هر صدايي براي برگزاري يك انتخابات چند صدايي يك امر مبارك است.

انبارلويي در خصوص حضور ميرحسين در انتخابات براي جلوگيري از افراطي‌گري اصلاحات خاطرنشان كرد: موسوي اگر مي‌خواهد در انتخابات حضور داشته باشد بايد انگيزه ورودش را اعلام كند و حرف جديد خود را براي انتخابات دهم مطرح نمايد.

وي درخصوص تفاوت كروبي با خاتمي گفت: كروبي يك نقد درون گفتماني را در اردوگاه دوم خرداد مديريت مي‌كند و نسبت به برخي از عملكردهايي كه در ايام دوم خرداد بوده و ايراد و اشكال داشته، در سخنراني‌هاي خود مطرح كرده است، كه بيشتر ناظر به جريان افراط گرا در جبهه دوم خرداد بوده و بخشي از آنها در آمريكا و اروپا، در راديوهاي بيگانه علنا برعليه مردم و نظام تبليغ مي‌كنند و اينها بودند كه در روزنامه‌هاي دوم خردادي مقاله و مطلب داشتند و در داخل كشور يك براندازي نرم را مديريت مي‌كردند.

اين روزنامه‌نگار تصريح كرد: كروبي هم در آن دوران و هم پس از آن نقد متفاوتي راجع به آنها داشته و تفاوت كروبي با خاتمي در اين است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.